Detinguts dos falsos revisors del gas a Barcelona.
Share the post "Detinguts dos falsos revisors del gas a Barcelona."
Agents de la Policia de la Generalitat- Mossos d’Esquadra de la comissaria de l’Eixample van detenir, el 28 de gener, dos homes de 25 i 26 anys i de nacionalitat espanyola, que simulaven ser revisors del gas com a presumptes autors de delictes d’estafa i furts.
Els fets es van produir el passat dijous 28 de gener a la tarda quan un indicatiu de seguretat ciutadana va veure com dos joves que vestien el mateix uniforme, al veure el vehicle policial, es van amagar en unes jardineres que hi havia a la via pública. Els agents els van aturar i van procedir a identificar i a escorcollar-los. En l’escorcoll, els mossos van trobar diferents objectes de valor com penjolls, anells, medalles i polseres, així com diners en efectiu i albarans amb presumptes revisions a instal·lacions de gas.
Els policies van realitzar gestions amb les persones que figuraven com a clients a les factures que es van trobar. Després de contactar amb ells van constatar que a tres domicilis del barri de Gràcia havien aparegut aquell migdia dos joves que deien ser revisors del gas i que havien sostret efectes de valor del seu interior, així com se’ls havia cobrat per les presumptes revisions.
- -No obriu la porta a persones desconegudes.
- -Demaneu sempre la identificació al personal de companyies d’aigua, llum, gas o telèfon i si dubteu no el deixeu passar o truqueu a un familiar.
- -No lliureu documentació amb dades de caràcter personal. Amb l’excusa de conèixer el vostre consum d’aigua, llum o gas o de comprovar si les vostres dades són correctes, potser us demanaran un document o una factura: no lliureu aquesta documentació ja que les vostres dades poden ser utilitzades per a altres finalitats no desitjables.
- -No tingueu a casa gaires diners ni objectes de valor.
Deixa una resposta
Want to join the discussion?Feel free to contribute!